Quantu sapete di i cateteri?

Un cateteru hè una macchina medica di Classe II, un tubu inseritu in a vejiga da l'uretra per drenà l'urina, utilizatu principalmente per i pazienti cù ritenzione urinaria o obstruczione di l'output di a vescica, incontinenza urinaria, pazienti chì necessitanu un riposu prolongatu in lettu o una pusizione forzata, è i pazienti. in u periodu perioperativu di i prucessi chirurgici.I cateteri sò generalmente divisi in 13 mudelli cù specificazioni chì varianu da 6F à 30F secondu a circunferenza di u diametru esternu, è quattru mudelli di 12F, 14F, 16F è 18F sò comunmente usati per adulti.

zxczxczxc1

Materiale di catetere

I cateteri sò principarmenti fatti di clorur di polivinile, silicone, lattice, etc. I cateteri fatti di diversi materiali anu diverse caratteristiche:

Polyvinyl chloride (PVC): u pruduttu hè più duru, più irritante, forte sensazione di corpu straneru è pocu prezzu, Stu pruduttu hè soprattuttu senza palloncini è pocu biocompatibile, propensu à aderenza, è pò esse lasciatu solu per un pocu tempu.

zxczxczxc2

Gomma: u pruduttu hè più suave, più irritante, inconfortu per i pazienti, è faciule per causà a inflamazioni di a mucosa di a uretra.Hè ancu faciule di calcium, ma pocu prezzu è soprattuttu senza palloncini.

Silicone: u pruduttu hè morbidu, quasi micca irritante, biocompatibile è senza sensu di corpu straneru per i pazienti.U largu diametru internu di u cateteru di silicone hè adattatu per a cateterizazione indwelling à mediu è longu tempu, chì pò evità intubazioni multiple, riduce l'attrito cù l'uretra, allevia u dulore di u paziente è riduce l'occurrence di infezzione urinaria.Tuttavia, a superficia durante u prucessu di furmazione ùn hè micca faciule di mantene liscia.Hà costu altu, soprattuttu senza palloncini.

zxczxczxc3

Lattice: u pruduttu hè suave, biocompatibile è còmode per i pazienti.Hè superficia assai liscia, assai pocu irritazione è prezzu adattatu, a maiò parte cù palloni, chì hè cunvenutu per cateterizazione indwelling è pò esse lasciatu in u cortu termini.Ma a tessitura suave di u cateteru di lattice rende difficiuli di inserisce liscia in a vejiga, è hè faciule per affundà u bloccu di calcium è hà riazzioni citotossichi.

zxczxczxc4

Catheter unicu lumen: hà solu un canale, hè di solitu senza palloncini, micca faciule di riparà, è pò esse lasciatu solu per un pocu tempu.Hè bisognu à esse riparatu da cassette quandu si usa.

Catheter di doppia lumen: hà dui lumen, lumen d'iniezione è uscita di liquidu, chì hè simplice di riparà, sicuru è micca faciule da contaminar.Hè cumunimenti usatu in cateterizazione indwelling.

Cateteru di trè lumen: ci sò trè lumen-lumen d'iniezione d'acqua, lumen di drenaje è lumen d'iniezione di droga, chì sò principarmenti usati per cateterizazione indwelling di corta durazione, goccia intravesical di droga, flussu è drenaje.

Cateteru di quattru lumen cù palloncini doppi: u cateteru hè dotatu di dui palloncini: un pallone di posizionamentu in u fronte blocca u collu di a vejiga;Un pallone chjusu hè stallatu à a parte posteriore per chjude l'uretra è formate una cavità chjusa per ottene u trattamentu di droga lucale.I dui lumen fora di u globu permettenu l'irrigazione cuntinuu di a vejiga.Hè più preziosa clinicamente chè un cateteru di trè lumen cù palloncini doppiu

zxczxczxc5 zxczxczxc6 zxczxczxc7

Innuvazione di u prucessu di pruduzzione

Cù u sviluppu constantu di a tecnulugia di pruduzzione, u cateteru hà sperimentatu a trasfurmazioni da a produzzione tradiziunale, a pruduzzione muderna, à a produzzione piena autumàtica.Oghje, più in più di l'equipaggiu automaticu è l'equipaggiu di precisione sò applicati à a produzzione di cateteri.A pruduzzione automatica ùn solu riduce u costu di pruduzzione è aumenta u livellu di a tecnulugia, ma ancu migliurà a qualità di u produttu, aumenta a capacità, è accelera u sviluppu di l'industria.

L'equipaggiu di assemblea di cateteri in PVC automaticu di Hengxingli pò automatizà tuttu u prucessu di produzzione: materiali d'alimentazione automatica è scaricamentu di i prudutti finiti, saldatura di punte di cateteri, assemblaggio di connettori è test di i prudutti finiti, cù un rendimentu di 99%.A so alta cumpatibilità permette di persunalizà e dimensioni è lunghezze di u produttu secondu e dumande.In più, u prucessu di dispensazione quantitativa pò fà u pruduttu più bellu è forte;A testa di saldatura à alta frequenza permette una furmazione di punta di catetere più elegante.

zxczxcxz1

(Attrezzatura automatica di assemblaggio di cateteri in PVC)

Per risponde à e diverse esigenze di produzzione, Hengxingli silicone catheter balloons assembly machine ponu accurately assembly the balloons and use heat-shrinkable tube to heat and shape, so that the slop of the tube is smoother and effectively improve the comfort of the product.Inoltre, a spruzzatura di cola hè precisa è uniforme, è dopu à l'espansione di u pallone, pò assicurà a concentricità di u corpu di cateteru è u pallone hè coerente, chì assicura in modu efficace a qualità di u pruduttu è prumove u prucessu di produzzione di u cateteru per mantene u passu. cù i tempi.

zxczxcxz2

(Attrezzatura automatica di assemblaggio di palloncini di catetere in silicone)


Tempu di Postu: Dec-12-2022
Chat in ligna WhatsApp!