Tubu di aspirazione, un dispositivu medicale impurtante

L'aspirazione di sputum hè una di l'operazione di nursing clinica cumuni è ancu un modu efficace per sguassà e secrezioni respiratorii.In questa operazione, u tubu d'aspirazione ghjoca un rolu essenziale.Tuttavia, quantu ne sapete?

Cosa hè un tubu di aspirazione?

U tubu di aspirazione hè fattu di materiali polimeri medichi è cumpostu di catetere, valvula di cuntrollu di aspirazione è connettori (connettore cunicu, connettore curvo, connettore sbucciatu a manu, connettore di valvola, connettore di tippu europeu). per caccià u sputum di a secrezione di e vie aeree in u tubu di tracheostomia per fà a via aerea aperta. Certi tubi di aspirazione anu ancu a funzione di cullà è di guardà sti secrezioni.

Inoltre, u tubu di aspirazione dispunibile hè un pruduttu sterile, sterilizatu da etilene.Hè limitatu à un usu unicu è pruibitu di reuse.One tubu per una persona è ùn hè micca bisognu di pulisce è sterilizà di novu, chì hè più còmuda è igienica.

U tubu di aspirazione hè principarmenti utilizatu per estrarre sputum è altre secrezioni in a trachea per impediscenu i pazienti di limità a funzione respiratoria, l'asfissia è l'insufficienza respiratoria.I pazienti sò cunsigliati di usà sottu à a guida di i medichi in ospedali prufessiunali piuttostu cà di usà in privatu per evità di causà altri danni maiò à i so corpi per via di l'usu impropriu.

nutizie116 (1)

I tubi di aspirazione ponu esse divisi in sei mudelli secondu i so diametri: F4, F6, F8, F10, F12 è F16.Per prevene l'occurrence di pneumonia d'aspirazione, u mudellu adattatu di tubu deve esse sceltu secondu a situazione specifica di u paci per evità u danni di a mucosa di l'aria è l'infezzione secundaria.

nutizie116 (2)

Cumu selezziunate i tubi di aspirazione

Solu quandu selezziunate u tubu di aspirazione ghjustu pò esse utile è ùn fà micca dannu à i pazienti.Dunque, a selezzione di tubi di aspirazione hà i seguenti requisiti:

1.U materiale di u tubu di aspirazione ùn deve esse micca tossicu è innocu à u corpu umanu, è a tessitura deve esse suave, per riduce u dannu à a mucosa è facilità l'operazione.
2.U tubu di aspirazione deve avè una longa abbastanza per permette l'aspirazione puntuale è adatta di l'sputum per pudè ghjunghje à u fondu di e vie aeree più profonde.
3.U diametru di u tubu di aspirazione ùn deve esse troppu longu o curtu. Pudemu selezziunà u tubu di aspirazione cù un diametru di circa 1-2 cm per l'aspirazione di sputum.U diametru di u tubu di aspirazione ùn deve micca più di a mità di u diametru di a via aerea artificiale.

nutizie116 (3)

Hè nutate chì u tubu di aspirazione cù i buchi laterali hè menu prubabile di esse ostruitu da secrezioni durante l'aspirazione di sputum.U so effettu hè megliu cà quellu di i tubi cù buchi laterali è u lager i buchi laterali sò, u megliu l'effettu hè.U diametru pf u tubu di aspirazione hè più grande, l'attenuazione di a pressione negativa in a via aerea serà più chjuca è l'effettu di aspirazione serà megliu, ma u colapsu di u pulmone causatu durante u prucessu di aspirazione serà ancu più seriu.

nutizie116 (4)

Quandu si usanu tubi d'aspirazione, avemu bisognu di nutà quantu tempu li usemu.A durata di l'aspirazione di sputum ùn deve esse più di 15 seconde per volta, è l'intervallu deve esse più di 3 minuti in ogni sputum suctioning.Se u tempu hè troppu cortu, pruvucarà una mala aspirazioni;Se u tempu hè troppu longu, pruvucarà discomfort à u paci è ancu difficultà respiratorie.

Cumu pruduce i tubi di aspirazione

Cum'è un dispositivu medicale impurtante, u prucessu di produzzione è l'ambiente di i tubi di aspirazione deve esse strettamente cuntrullati, è ancu cum'è un pruduttu medicale essenziale, una alta capacità di produzzione hè necessaria per risponde à a dumanda di u mercatu.

Hengxingli macchina di fabricazione di tubi di aspirazione autumàticu pò pruduce sei tubi à tempu, è ponu fusione, tagliate è aghjunghje u connector à u tubu.I connettori sò fermamente incollati cù cola di cetone ciclicu. U connettore di cornu è u connettore in forma di aereo sò opzionali secondu e dumande.A macchina pò automatizà tuttu u prucessu di produzzione, è cambia automaticamente i porti di alimentazione di materiale per assicurà chì ùn si ferma micca quandu aghjunghje o cambia materiali.Hè ancu cuncepitu cù una struttura di punching precisa per ottene una alta coerenza di u produttu.

Inoltre, l'alta cumpatibilità di a macchina permette a pruduzzione di ogni dimensione è specificazione di tubi senza cambià u moldu.A macchina pò ancu esse cunnessa à a linea di imballaggio è à u sistema d'ispezione automaticu di u produttu secondu i bisogni di produzzione, facendu una macchina di fabricazione di tubi d'aspirazione cun un costu efficace.

nutizie116 (5)


Tempu di Postu: 16-Jan-2023
Chat in ligna WhatsApp!